Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Jun 2024 14:58:37 +0300

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/04240 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Kirsi tn 
1 (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kirsi tn 1 „Projekteerimistingimuste andmine“ 
korralduse eelnõu kooskõlastamiseks Transpordiametile (kinnistule ulatub 
11245 Kiisa-Kohila maantee kaitsevöönd). Projekteerimistingimuste EELNÕU on 
failidena menetluse sektsioonis TOIM-INGUD>SEISUKOHAD JA MÄRKUSED> menetleja 
ERKI FREIBERG nõustumuste tingimused 1 ja 2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27019886>  (menetlus nr: 
431756), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister